我玩完 418 甲油試印日後,隨即撲去海港城連卡佛的 Giorgio Armani 的 counter 了。

就係為了預約 26/4 to 2/5 的 Smoky Eyes Design Service 囉。

首先唔該晒 Kanix post 了 GA 近期的 10th Anniversary Extravaganza 推廣活動,我睇到呢個廣告後,便打電話去尖沙咀那間 GA 詢問,BA 說要親身去到 counter 預約日期時間和付 $100 預約費用 (但在完成眼妝後,可即時 redeem GA 的正價產品) 。

去到 GA 預約後,BA 送了一支 mascara 和一支 Creama Nera mineral cleansing balm 旅行裝給我,其實係預約後即時獲贈架。


GA 的包裝永遠都是黑色的 cool~


Eyes to Kill Mascara 和 Crema Nera mineral cleansing balm 旅行裝

事關我打算去買 GA 的 liquid foundation 呢...哈哈...


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()