各位好,又係我可愛貓呀。話說主人成個新年假期都無帶我出去玩呀,因為她扭親隻左手臂喎... V_V

講起上黎主人都成兩個月無帶過我出去玩喇... 咁小灰象 (灰心小象) 早前邀請我出黎參加他主人灰帥哥 (灰先生) 「2 歲」生日會,咁我就叫主人帶我去喇。主人都好俾面抽空出席,仲帶埋我同埋阿妹 (富貴貓) 一齊去玩,因為她真係好忙架。

(註:灰帥說他的「男人」年齡是 2 年,所以便說「2 歲」了。)

有得玩有得食的活動,我就最鍾意架喇,主人之前去個 d 品牌活動,我真係無興趣呀,喵~

灰帥哥的生日會在銅鑼灣優食橫町裡的小平律舉行,主人話都唔係好難搵啫,因為她去左世貿中心拿左 Barbie Lipgloss 後,行過天橋就見到喇~ 但係她話部愛瘋的 Google Map,好似有少少老點左她喎。
Related Posts 
Plugin for WordPress, Blogger...

一入到去餐廳,我同阿妹就被抓左去門口,同小灰象、阿羊和小豬一齊迎賓了。我地兩姊妹仲吊住在阿羊隻耳仔添...

小灰象口口聲聲話想約我既,但係我一黎到,他都唔睬我既!於是主人就叫灰帥哥好好指導下小灰象。
小灰象在他主人的教導下,他就立刻攬住我喇... (呢個係小象同人打招呼的方式嗎?)

阿妹做乜又黐埋黎搶鏡喎,唔制呀!>.<

阿羊同埋小豬都話「無眼睇」喎!

「灰帥哥,做乜捏我喎,好痛喲!」

今晚出席的灰帥粉絲共有 16 人,真係熱鬧:(排名不分先後)

1. 貓比斯(幫忙活動統籌)

2. Him(大會御用攝影師)

3. 金田一

4. 太后

5. 幸蘴

6. 紫翎

7. Dozy

8. nic

9. 伯爵麵

10. Ivy

11. Mike兄

12. 謝天下

13. miu

14. Bel Bel

15. 豬豬 

16. 逸之兄(神秘嘉賓)

呢個魚生飯好特別架,係一件生日蛋糕黎,仲好好味添呀!

我地唔客氣喇!祝灰帥哥生日快樂!^o^

原來,小灰象都好為食架,哈哈!

而且仲好有禮貌,又有 gentleman 風度~

呢碗木魚蟹籽飯,都好好味架,有 Wasabi 味,又有少少酸酸地,味道真係好多層次!

今晚灰帥哥仍然都係咁帥,又受歡迎,如果他講野可以放一點便更好了。

今次安排左一間房俾我地咁多人,我們就可以自成一角,好似 private party 咁,不錯。之但係空間可能唔夠大,而且 d 人食完飯可能唔願郁,如果可以安排到調下位,咁就可以令各位都有機會同每一個人輪流傾計啦。

另外 Him 還給我們看了去長洲拍的櫻花樹照片,好靚呀!攪到我又諗起主人兩年前帶我返家鄉日本睇櫻花呀~ 如果主人又再次帶我去日本去睇多次櫻花就好喇...

仲有,今日終於都見到我想見好耐的逸之先生了。他返到黎香港後,唔做先生,唔知他有乜野打算呢?他仲每人派一條人形餅做手信添。

主人仲話都係逸之先生比較了解她的想法,所以她都好高興逸之先生返黎香港,希望他返港後事途順利啦。

講左咁多野,不如我介紹下我地今晚食左乜野呀,都好好味架!我覺得值得再去的。我們 16 人叫左好多野食,平均消費好似係 $220 左右,唔太貴啦。

呢碗係 Wasabi 味魷魚和墨魚粒。

烤魚干,十分好味,薄切又唔靭,又香。

煎魚 (係乜野魚呢?),都不錯。

壽司卷

豆腐夾鰻魚,豆腐被炸過的紫菜包住,外面卜卜脆,但豆腐卻很軟滑,口感特別又好味,可是太燙口了。

天婦羅

牛油果蟹籽卷

瑞士雞翼餃子

煎雞翼餃子,雞翼裡面釀了蟹籽和雞肉,咬下去覺得肉質很軟滑。

煎雞翼餃子被咬開後的樣子

剌身拼盤

洋蔥牛肉飯

甜品是雪糕球。主人叫了綠茶雪糕,都頗有綠茶味,但伯爵麵叫了豆腐雪糕,卻說豆腐雪糕沒有豆腐味。

臨走前我們仲影左大合照,我地兩姊妹仲騎在小灰象頭頂影相添,喵喵~

係喎,有些相係 Him 哥哥幫我們影架,呢篇 blog 借幾張 Him 影的相放上黎先,唔該晒。

今次講到呢度先,下次再見啦~~ ^3^


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()