三八婦女節下班後的晚上,我去了 Lancome 某分店換領了以下兩包最新推出的 BLANC EXPERT 瞬白亮肌系列的試用裝。各位估下今次我點樣拿到呢 d samples?

VIP 會員換領信?NO
網站登記?NO
玩 Facebook 遊戲?對了一半...
答案就是在以下的 e-mail:

(註:黃色 highlight 是我自行用 Photoshop 加上去的)

話說早前我在 EXXE Facebook 專頁裡的試用招募活動裡,寫了一句「我想要Lancome全新瞬白亮肌化妝水及精華素」,然後上星期我便收到 EXXE 的通知說已經中獎了。

不過,只是得兩款各一包仔 sample,我覺得十分攪笑囉!一收到呢個通知,真係 O 晒嘴!

不過,好彩我放工返屋企都會經過 Lancome,所以咪順便拿埋,真係多謝晒。

最近見到有些 Bloggers 又係拿左呢個系列的貨 size 試用,但係呢次主辦單位只係安排兩包 sample 俾佢地的 Fans...... 雖然話寫得好就有機會嬴得一支精華素,但係得呢兩包 samples,又點試得真呢?嘿嘿......

我覺得俾 d 誠意好囉!就算俾唔到貨 size 都安排多幾包 sample 俾人試啦!我見到就算有些品牌唔俾貨 size 作為試用,他們都會安排一至兩星期的份量啦。

點寫好呢?等我趕埋某篇試用再算啦,仲有時間...

 

講完無誠意的事,不如講下有誠意的事情啦。

早前我在 Maybelline Facebook 填了一份問卷調查,過了一兩月左右,即是昨日,我便收到 Maybelline 的贈品啦~
包括一支眼線筆和一支潤唇膏。
呢 d 咪叫有誠意囉!

多謝 Maybelline Facebook >3<


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()