想問下有玩 gym 的男士, 你地之前或者而家有無搵過健身教練做 personal training?

諗下諗下,今次我又做左條大水魚呀,唉,已經好窮架啦我,點解仲會俾人 sell 到?我而家真係想死!

話說, 上週末我去左舒 x 堡的 free 體能驗測加 consultation。

首先我填份表格,講下身體健康狀況、黎做運動的目的、身體有邊度痛呀咁。

咁我今次好衰唔衰,填左有肩痛的問題。 Related Posts 
Plugin for WordPress, Blogger...然後健身教練睇完我張表,講完一大輪野,便帶我去部身體測量機,度下體重、肌肉和皮下脂肪比例等。

結果其實都唔係太差,不過就測到我基層代謝率好慢,而且肌肉好弱,尤其係下半身 (所以容易肥)。

加上我坐著同健身教練面談的時候,我總是曲著身子地坐 (坐唔直),而且又有肩痛,他解釋係因為我的肩及背部肌肉弱,所以比較容易勞損,坐著時又無力,所以需要加強肩背肌肉,方法係可以透過 weight training 來加強,同時透過 weight training 可以令我學習如何正確運用肌肉和糾正姿勢,以減少勞損。

他又問我平時去健身室運動的習慣是怎樣,我說只是跑步 30mins 或者跳健康舞 45mins,他便說由於我完全沒有做肌肉鍛鍊,加上我通常都是飯前才做運動,這時候做運動便只會令肌肉流失,但脂肪卻沒有減去。

而且他又說,增加體內的肌肉後,會幫到我增加基層代謝率,從而更容易減到肥。

之後,又根住教練的指示做一些動作,好像在有彈力的膠波上做 sit-up,我梗係做唔到啦,又做一些背部的動作,當然都係做唔到啦。

當然唔駛講,他梗係話我的身體需要去改善啦...

今次唔駛講,我又敵不過游說,而買了共 36 堂的 Personal Training。但俾錢個一刻到而家,我只有想死的感覺!T__T


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()