當格仔簿遇上蘋果日報......

結果是?

格仔簿上了報紙呀!

看完報紙的訪問後,別忘了閱讀以下的訪問後感:
→ 格仔簿的第一個約會
其實我兩星期前已經寫好,當訪問一出街就第一時間放上 blog。

話時話,睇完那篇專題後,終於鬆一口氣,不過睇完之後,我自己都忍唔住笑。

** 特別嗚謝阿呢斯奧聯絡小妹進行是次的訪問。

*************
情 迷 兵 工 廠 : 女 博 客 網 誌 示 愛
2007 年 5 月 3 日 (蘋果日報體育版)

女 孩 子 在 網 誌 ( blog ) 寫 o下 何 處 有 好 o野 食 , 扮 靚 心 得 等 生 活 瑣 事 , 可 能 大 家 都 司 空 見 慣 ; 反 觀 愛 睇 波 的 女 球 迷 , 肯 動 筆 記 下 觀 戰 後 感 就 始 終 不 多 。 鍾 愛 阿 仙 奴 的 女 博 客 Bel 是 其 中 之 一 , 她 的 理 由 是 : 「 寫 blog 是 想 同 人 分 享 睇 波 經 驗 。 」 記 者 : 阿 呢 斯 奧

因 巴 治 奧 迷 上 足 球
「 開 始 睇 波 時 , 我 都 不 知 道 為 何 22 個 人 會 在 球 場 上 跑 來 跑 去 。 」 Bel 細 說 當 初 迷 上 足 球 的 往 事 : 「 許 多 年 前 因 為 意 大 利 名 將 巴 治 奧 而 留 意 足 球 , 他 連 同 AC 米 蘭 來 港 鬥 快 譯 通 的 比 賽 , 我 都 有 入 場 o架 ! 」 然 而 , 自 從 巴 治 奧 退 隱 江 湖 後 , Bel 就 進 入 了 「 足 球 真 空 期 」 , 直 至 … …

「 當 時 我 身 邊 『 那 個 人 』 ( 不 肯 透 露 是 否 其 男 友 ) 喜 歡 阿 仙 奴 , 所 以 自 己 也 多 加 留 意 , 希 望 雙 方 有 更 多 話 題 嘛 。 」 Bel 跟 不 少 女 孩 一 樣 , 也 因 「 那 個 人 」 而 投 其 所 好 ; 雖 然 今 天 Bel 與 「啟 蒙 足 球 老 師 」 情 已 逝 , 但 她 對 兵 工 廠 依 舊 一 往 情 深 。

Bel 在 之 前 的 網 誌 曾 寫 著 「 鍾 意 睇 波 但 唔 識 波 」 , 但 聽 過 她 對 阿 仙 奴 的 意 見 後 , 便 感 自 愧 不 如 。 她 說 : 「 阿 仙 奴 奪 雙 料 冠 軍 那 季 ( 01-02 年 ) , 我 開 始 成 為 他 們 的 球 迷 , 之 後 更 被 他 們 流 暢 的 組 織 , 水 銀 瀉 地 的 攻 勢 深 深 吸 引 著 。 」

果 真 巾 幗 不 讓 鬚 眉 , 說 起 波 經 , Bel 顯 得 頭 頭 是 道 : 「 以 前 幾 鍾 意 龍 格 保 , 但 歲 月 催 人 , 今 季 他 已 不 復 當 年 勇 , 而 且 那 頭 『 紅 毛 』 也 不 見 了 , 今 日 至 愛 尹 佩 斯 、 列 文 , 他 們 都 很 有 性 格 。 」 說 到 底 , 男 人 來 自 火 星 , 女 人 來 自 金 星 , 看 萬 事 萬 物 都 截 然 不 同 。

「 Bel , 01 年 開 始 為 阿 仙 奴 著 迷 , 去 年 8 月 變 身 博 客 寫 波 。 」
網 誌 : http://happyreality.mysinablog.com/

格仔簿於蘋果日報的訪問

巴治奧訪港報導
兵工廠刊物
Bel 收 藏 了 不 少 兵 工 廠 刊 物 , 其 中 包 括 首 本 阿 仙 奴 亞 洲 官 方 球 迷 會 會 刊 ( 右 ) , 意 義 重 大 。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()