早前因填了 she.com 的乜乜最佳化妝品選舉,而被抽中「福袋」禮物包一份。聽來以為禮物包物品也不錯,不過今日領取了禮物包後,卻有點失望。

我的「福袋」有︰

Picture

1. 章子怡賣廣告的噴霧型美髮水試用裝四盒
(雖然我 d 頭髮又黃又乾,不過我朝朝都趕住出門口,連頭都無時間吹,仲邊有時間噴呢 d o野?)

2. 「真乾淨」免沖水洗面液試用裝三支
(我都用過,有時都幾o岩我好累時用,真係抺兩抺便乾淨晒)

3. Lux Super Rich 護髮素
(最o岩用都係呢樣)

4. 經痛貼三塊

5. 以優惠價 $288 享用 Oasis 總值 $1,288 的面部和身體護理
(唔會用)

6. H2O+ 免費秋冬滋潤手部護理及皮膚分析
(H2O+ 係我的其中一間美容專門店黑名單)

7. she.com 黑色環保袋一大個

上到 she.com message board,有 d 人拿到乜乜 Biotherm,有 d 又話拿到 eye shadow,有 d 仲拿到 Avene 的乜乜護理優惠,好羡慕啊~~ emoticon 不過有禮物都好過無啦。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()