今日有五件事令我好開心:

第一係同 Allan, Cruise 呢兩位好耐無見的朋友一齊去荷里活廣場度睇車路士對利物浦。

第二係阿仙奴作客開齋嬴波,仲要係嬴曼聯。

第三係我今日終於買到合身的阿仙奴主場球衣。仲要係一著呢件波衫,阿仙奴就嬴波,很有紀念價值呢!

第四係我終於 o係呢個 blog tip 中 PSV 燕豪芬嬴波。

第五就梗係阿鵬走埋黎我度,主動送錢俾我啦!

我在六點零鐘度在某店舖前等朋友時,見到阿鵬坐在睇波的會場內,咪同佢揮揮手 say hi 囉,阿鵬都好 nice,也向我揮手呢。

佢落場派完錢俾第一位男士後,就想派俾一位女仕。唔知係今日我化左個靚妝,還是因為阿鵬認得我,加上我又望住佢,所以佢就話乜野「重色輕友」,並且走到我前面,問我︰

「邊個係最型的主持呀?」

我就答︰「阿鵬~」

「講多一次~~」

「梗係阿鵬啦~~」

於是阿鵬就送我四百大元!佢仲話女仔派多 d 喎!emoticon

關於是次的睇波 party,我呢幾日就會 update,仲影左幾張幾位主持的相片。有興趣的網友要記得返黎呢度呀。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()