當你去到任何一間美容院,遇到推銷的情況,而你原本沒有打算 join,你通常如何回答?

「我無錢呀,俾唔起,已經山窮水盡。」

No!No!No!

我不需要。」(並且顯得沒有興趣)

對啦!

我以前都經常咁答「無錢」 (咁我的確真係無錢),但前晚同朋友傾左幾個鐘頭電話後,便明白到咁答都係會死架!正確的答案只有一個「不需要。」,並且不要顯露對服務有任何的興趣。

當然稍有良心的 sales 便不會再纒下去,可是我卻偏偏多次遇著無良黑心的 sales,於是荷包乾塘,好慘。

因為,當你答「俾唔起」都好,推銷員都會想盡辦法幫你把 payment 拆散,例如佢地會話把費用分 36 期,那麼每月只需供幾百元。

或者,他們會推一個較平的 package,然後便說可以買呢個 plan。

如果客人有興趣既話,或者在推銷過程裡,覺得自己「真的很有需要」去買這個服務,於是便會付錢,於是 sales 便達到最終的目的。

的確經過受訓的 sales,都很懂得捕捉到客人的心理,令到客人都覺得自己「真的很有需要」改善自己的情況,及那公司「真的幫到自己」,並且只有那公司才可以幫到自己。

所以,如果真的不想 join 任何服務,最好的方法便是「便宜莫貪」,只有這樣便沒有機會自己大額消費。

所以,什麼免費試做、免費諮詢服務等全都不要去。除非閣下對某公司的服務有興趣。

另外都多點去討論區看文,因為間中都會有人說被某某公司 hardsell 或受騙的事件,看完後大可 blacklist 那些公司。

 

說回正題,上週中我又再次被 hardsell...

話說在今年三月中的時候,我經不起試練,而被成功 hardsell 而 join 了 Phyxxxxx (簡稱 P 記) 的私人教練 (簡稱PT) 課程,價錢是兩萬元/36 堂左右。

雖然在有些有錢人眼中,呢兩萬元只係濕濕碎,但對於我呢個窮 OL 黎講,就真係好肉赤!T___T

之後這兩個月以來,我每周都有兩至三日,都會到 P 記上 PT,有時會上一小時,有時是 1.5 小時,有時是 2 小時。有時是 Trainer A,有時是 B 教我做健身和肌肉訓練。

雖然有些幾個月無見的朋友,近日再見面時都發現我瘦了,肩膀疼痛的確改善了。不過我並沒打算再加堂了。

上週中,Trainer A 帶著我做了幾個器械後,Trainer B 便替我做肩膀按摩。

Trainer B 的手勢確是不錯,按摩完後肌肉真的放鬆了。

不過 Trainer B 便說:「妳的情況真係好嚴重喎,d 肌肉好梗好硬呀,d 肌肉就黎壞死啦。

Bel Bel:「咁點算呀?

Trainer B:「以後我幫你捏番鬆佢囉。

然後 Trainer B 便說:「跟我過黎啦。

他帶我入去一間隔音的玻璃房,門本身沒有鎖。

之後 Trainer B 便列出一個健身 plan 給我,說之後的上堂的程序是:頭一節上 Stretching (肌肉按摩和放鬆),第二節上 Weight Training (肌肉訓練)。過了一段時間,便再加插 Fat Burn 的運動。

然後 Trainer A 便推門入房,便說:「我們都好希望改善妳的身體狀況,以妳的情況真係需要大攪。但係我地初頭無 plan 過原來妳仲需要做 Stretching,不過妳再要預多些 budget,大約係三萬零蚊度啦...

Bel Bel:「之前兩萬零,而家三萬零,咁咪六萬蚊囉?我無錢俾喎!

Trainer A:「如果妳再唔攪好自己身體,驚你第時肩周炎,肩周炎最嚴重係連著衫都著唔到。妳做文職好罩忌,驚你第時真係痛到返唔到工呀。

Trainer A 續說:「如果攪 36 個月免息分期,每個月都係俾多千零蚊左右啦。妳真係要趁後生攪番好個身體呀。

(我心想,我都想攪番好個身體,但我真係無錢,我窮到好多朋友都睇唔起我,我連想讀多個 degree/搵男朋友/結婚/買樓都無錢,如果真係會痛死咪由得我痛死囉,我根本都無錢去醫!)

Bel Bel:「我真係無錢俾,我每個月得番幾百蚊自己用,週末仲要返 part-time 幫補。」

之後 Trainer A 說:「我唔信,無可能!」

Bel Bel:「我仲要俾家用,還錢俾銀行,d 咭碌爆晒,碌無可碌,真係無錢剩。」

然後,Trainer A 說:「我都係爭銀行好多錢,我地都係同時天涯淪落人,我仲爭人廿幾萬,又要供車,我由 C 記過來呢度做之前,已經有半年無工做...」

Trainer B 說:「我都係每個月還俾銀行 6 千蚊... 我地幾個都係同一類人。」

(原來你 d hardsell 手法,係由 C 記學番黎既,唔怪得之啦!你有得供車,我就俾錢你間公司幫你去供車,咁我養埋你好唔好?痴線!)

Trainer A 又說:「我識得好多銀行財務公司朋友,可以幫妳做一筆清,妳而家究竟每個月要還俾銀行幾多錢?

(真係咁好心幫我搵財務公司借一筆清?還是我做完一筆清就有錢剩,咁就可以繼續俾錢你公司,咁你就繼續收佣。)

Trainer A 說:「嗱,Bel Bel 妳做左一筆清之後,都應該仲有錢剩,就無而家咁辛苦,咁你就拿多千零蚊上 PT,剩番既錢就儲起佢。

(我心諗,如果我做到一筆清,剩低 d 錢都唔再上 PT 啦。)

當時我真係唔醒水,仲講左俾佢地聽我的財政狀況,於是便被人入到位繼續 sell。

Bel Bel:「唔怪得你地咁落力去 sell 我,原來你地都爭人錢。咁我而家剩番幾多堂呀?

Trainer B 居然說:「你每次簽名個表,其實唔準架,我要打番去 center 度問。其實到你就黎上晒既時候,我地會幫你對數的...

(下?有無攪錯?乜我每次簽名那個表,都做唔到紀錄咩?)

好彩,當時健身中心就黎要關門,所以他們兩個終於放我走。佢地 sell 左我半粒鐘呀頂佢!!!咁又蝕左半堂呀賤人!

但係 Trainer B 臨走時同我講:「嗱,Bel Bel 你明日就好打電話去問銀行,如果提早還款既話係幾多錢,下堂你俾個 list 我,等我幫你去問朋友...

(結果我梗係無去問銀行啦,睬佢都傻既!)

 

本來,我仲有十堂左右未上,而又 book 左昨日週六早上去上堂,但我和朋友商量後,都覺得暫時不要再去上堂 (又再被 sell 多一次),於是我也扮病 cancel 了昨日的堂。

 

這裡很感謝那位朋友肯同我傾了三小時電話。的確,我朋友很少,很多人都看不起我,都不想和我做朋友。而且,她是第一個說叫我打電話給她傾訴,肯花時間了解事情的來龍去脈,她的分析和意見應該幫到我一點,而且感到原來她一直都在我身邊。

 

其實,我好想澄清,我真係平時絕對無亂洗錢,只係我轉數太慢,又好容易被人入到位被 hardsell,所以至攪到而家咁慘。

我希望各位看完篇文後,可以筆下留情,求求你們不要再罵我了。我真係承受不到別人的閒言閒語、批評及責罵。我只是想抒發自己的情緒,求求各位可以放過我好唔好?

就算過去我真係做錯了,也請你們不要罵我了。況且,我真係無亂洗錢,只是還未學懂不會被人哄騙而覺得「有需要」買了很貴的服務。

你知道嗎?幾日前我在 Facebook 講了我的情況,換來的卻是一堆謾罵,我為了這堆不實的謾罵,令到我整天都無法集中精神工作,而且還哭了。

我真的承受不了。我已決定以後不再去上 PT 的 centre,餘下的堂數我唔再上了,我知道我實在無法抵受「兩個夾一個」的 hardsell,我真的怕了!各位不要勸我再上了。我寧願蝕錢也不要再俾機會別人 sell 我了。

 

各位,這篇文真係好長,我也打了這篇文三小時,很感謝各位耐心地看完。

我只是希望把我的經歷分享而已,只是希望各位不要中招,而不是一個又一個的責備及攻擊,謝謝各位筆下留情!

另外,如果各位也覺得這篇文也幫到人不去上當的話,也請幫忙推一推。

謝謝各位!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()