唔知點解前一排鮮奶的鄰居,都一窩峰地講下佢地點樣煮麵。雖然我無近無乜時間睇晒 d 鄰居們點煮麵,不過唔知多唔多人會好似我咁懶,連爐都唔開,只係用微波爐「叮叮」公仔麵?

相信係人都知「叮叮」公仔麵的製作方法是很簡單,不過如果時間控制得唔好,原本煙靭有彈牙口感的公仔麵,便會變得又粘又冧,不好吃了。

而我在「烹調」「叮叮」公仔麵有以下的程序/心得:
1. 先把麵餅放在微波爐的容器內
2. 用室溫的白開水注入微波爐的容器,份量是一碗水左右
3. 在容器內暫時不要放任何調味料。放在蓋子,以微波爐的中火,加熱兩分鐘
4. 時間一到便要馬上把容器拿出來
5. 打開蓋子,把調味料倒下去,和麵攪攪伴,直至湯水跟調味料混好便可
6. 最後如有需要,放上已煮熟的肉類和蔬菜

其實製作公仔麵的要點就是「快」,所以在其他華人地方,公仔麵也被稱為速食麵。因為係人都知,麵一放久了便會吸水,於是變得又粘又冧。

所以大家要趁熱食喇!

 

鮮奶鄰居們的煮麵秘方:
麵是要這樣煮的!J'aime les nouilles! - aulina
我煮我麵‧滾兩滾就食 - blue


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()