呢兩張相係尋日我去舊同事的 Farewell Party,在場的攝影師幫我影架,影得幾靚丫。

尋日我地去左銅鑼灣一間樓上 cafe 開 party,而那 cafe 都係那攝影師開的,仲 post 左好多婚紗外拍相,都好靚~!

他都有接婚紗外拍的 job,想拿資料既話請 e-mail 給我。

點解個題目係「今季最後一張戴con的單人照 >.<」呢?(以下內容抄自我的 Facebook)

事緣係尋晚除con時除唔到, 很來好辛苦地除了右眼那塊後, 就好痛, 流晒眼水, 之後去左急症室, 姑娘就幫我搵水沖左左眼那塊con出黎, 醫生幫我檢查後, 就轉介我去眼科診所度再檢查。今朝一早去眼科診所度睇醫生, 醫生話我兩隻眼的眼角膜損左, 就寫左兩日假紙俾我, 星期三朝早去覆診...

我而家唔可以長期對住個mon做野, 因為真係痛 >.<

我而家真係好煩....我都驚會俾人炒...有排都唔戴得con (呢個係重點)!!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()