Hi 某位新婚的舊同事,

唔估到你會肯打咁大段野, 同我分享你的經歷, 謝謝你。

其實唔知點解, 當我對住心儀的人就會失控。在五年幾前識到上一個男友, 其實諗番起佢個人好好, 又好錫我, 但係有時我為左證明他係咪真係鍾意我, 我就成日不自覺地發脾氣, 仲試過幾次要脅分手。都因為佢係個工作狂, 成日都唔得閒同我傾電話&和我去街, 於是就向他發脾氣。

我同佢最後一次傾電話個晚, 我問佢「你仲愛唔愛我?」, 佢居然答「唔知」, 咁我再問佢, 佢就答我「唔愛」, 於是我就話要分手。本來我以為佢會好似上次咁, 會黎tum番我, 點知就一去無回頭了...咁當年我老豆都打俾我ex, 點解我們要分手, 我ex話我實在太難頂...

期間呢五年幾六年, 我都再無遇上互相喜歡的某人, 可能係報應吧...

五年後的去年冬天, 我在 speed dating 遇上一個互相喜歡的男人, 不過我們未開始便結束了。點解? 因為我居然又再重蹈覆轍...

不過都因為呢個男人, 加上我又咁得閒 (因為失業), 才令我好好去反省, 同埋都睇左好多有關兩性愛情的文章, 諗下點解人地可以咁幸福, 但係點解我咁失敗呢?

我覺得愛情呢樣野絕對有得學習。你都講得好岩, 想要好好相處, 便先要改善自己, 互相付出, 而且真的不要迫對方為自己做d乜...相處係難, 但係正如我所講, 點解咁多對夫婦情侶都得, 但點解自己唔得?

我相信你和你老公一定會幸福。希望有機會既話, 我們可以交流一下。

謝謝你的祝福, 我也正努力尋找我的Lover。你和你老公都要好好相處, 祝你們永遠幸福快樂!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()