各位好,又係我可愛貓呀~ 喵喵~~!

吓?你地唔知我係邊個?我係主人 Bel Bel 的吉祥物呀嘛~ 我同主人同一日生日架,所以主人特別錫我架!^3^

轉眼間 2012 年已經到了,突然間諗起,原來我跟主人由東京來香港,已經踏入第五個年頭了。

記得我細細個既時候,我每日都坐在主人的電腦旁邊,陪住她上網搵工架。當她看見我的時候,她就會顯露出會心的微笑。

講個秘密俾你聽呀,當年仲有一隻 Baby Pooh 跟埋我一齊黎香港架,在我阿妹富貴貓未出世之前,Baby Pooh 成日都陪我玩架。但係,2009 年我們一齊返日本玩既時候,她太唔捨得日本喇,所以當我們返香港既時候,便發現唔見左她了... 嗚嗚...

其實,我細細個的時候,都唔係咁為食架咋... 我個陣都係成日睇住主人和朋友一齊食飯多些~

但係,自從我跟住主人去完台北後,我就開始鍾意食嘢啦~ 台北真係好多好嘢食架~~ 在夜巿食到的棺材板,外面係香脆的多士,裡面係甜蜜蜜的水蜜桃,好好味呀~

但最令我雀躍的事,就係可以返日本睇櫻花啦,主人仲幫我影左好多靚相呀,嘻嘻!\^0^/

之後,主人的朋友帶了一件比薩斜塔橄欖油做手信。好得意呀!^o^

去完旅行返香港後,主人就經常帶我去食食食!

我最鍾意食甜品架啦,尤其係朱古力。

藍苺芝士餅都好好味~

只要有得食有得玩的時候,主人就會帶埋我去架啦~ 最深刻印象既係,我去了「Aloha! 仲夏歡聚之夜」

雖然我係處女座的 Hello Kitty,但係我好鍾意做 model,性格又好鬼馬架,所以主人成日都幫我影些得意的寫真集留念。

呢把雨傘的圖案很特別架,我就坐在雨傘上的 Cafe 影張相先。

咕嚕咕嚕,士多啤梨特飲好好飲呀。

而家趁未有嘢食住,等我訓陣先啦,喵~

轉眼間,我大個女啦,所以影左一輯 Jill Stuart 六月花嫁甲油寫真集,令我很憧憬戀愛啊~

指甲油的瓶蓋上的心心閃石和珍珠,象徵著新郎為新娘子帶上結婚介子,表達愛的承諾。

 

以上的寫真集,都有一個共同點,便是由這部 Fujifilm FINEPIX F31fd 為我拍的。

呢部相機,原來唔經唔覺陪了我和主人五年了。

呢部相機為我們記錄了許多歡樂的時刻,真的很感恩。

雖然後來呢部相機的健康有問題,不過主人居然沒有丟棄他,只是將他靜靜地放在一角。

可能主人有一舖儲物癮,所以一直都沒有丟棄吧,騎騎...

或許有一日,這部相機會悄悄地消失,不過我可愛貓,很願意一直都陪在主人身邊,無論她開心不開心、富有或貧窮、有沒有男朋友,我都一直都在背後默默地支持她。

因為我愛主人~!^3^

 

講起上黎,主人加入了 Nuffnang 會員以黎,我可愛貓都無機會參加 Nuffnang 的活動呀!

希望主人下次可以帶我出去玩啦!

又咁岩,Nuffnang 在今年 2 月 27 日便踏入五週年了,在此祝 Nuffnang

生日快樂!每日為會員帶來更多 Fun![=^o^=]

 

 

「慶祝 Nuffnang 五歲生日」參加辦法:

用以下其中一種方式,來告訴我們陪伴你五年的任何人物或物件,這可能是你的另一半、寵物或手提電話,最後請為 Nuffnang 五周年寄予祝福,並加上本頁網址(http://www.nuffnang.com.hk/blog/2012/02/20/nuffnang-5th-anniversary/)。

(1) 撰寫一篇不少於 200 字的 Blog 文; 或
(2) 拍一段 30 秒至 2 分鐘的短片

請於 2012 年 2 月 27 日(星期一)中午 12 時前,在申請表內填妥個人資料,並提交你的 Blog 網址。

參加網址:http://www.nuffnang.com.hk/blog/2012/02/20/nuffnang-5th-anniversary/

 

 

喜歡我的話,也請過來關注我啦~
Bel Bel's Facebook | Bel Bel 的微博
E-mail ♥ bforbel@gmail.com


arrow
arrow
    文章標籤
    Nuffnang 五週年
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()