作為一個厚顏無恥,又愛不問自取的博客,今回我又自接這個關於金錢的 blog tag。

遊戲如下:

請回答以下關於錢的問, 完成後邀請三至五位 blog 友仔參加, 順道去blog 友仔留言, 告訴 blog 友仔自己已被點名了~

 

1.你是窮光蛋嗎?
絕對係!如其說是窮光蛋,倒不如自稱為月光族。emotion

2.請形容下你一生的財運?
很差,銀行儲蓄戶口從未試過達到六位數字,負債就試過達六位數字 (Grant Loan),因為經常失業,儲得黎又駛左去。買邊隻股票外匯就跌邊隻。emotion

3.如果要用你的身家買一樣東西, 你買得起什麼?
三折後的抗皺精華素吧。

4.沒有提款卡情況下, 你只有 HK$20, 你會怎麼用?
搭車返屋企。

5.咁你平時大概會帶多少cash?
under $500,帶飯的工作天,每日用約 $30 左右搭車。

6.現在經濟咁﹐你會在那一方面減少消費?
乜都要 cut 啦。(其實已經 cut 無可 cut,近呢一兩年我買既衫褲鞋襪,我一對手都數得晒。)

7.你在誰身上花得最多??
自己和家人。

8.你是那種刷爆卡的人嗎?
咁又唔會既。話時話,銀行把我的信用卡的信用額增加到 $4x,xxx,但係我都用唔到咁多......

9.有什麼東西會讓你毫不猶豫買下來?
以前是有關孫耀威的東西。現在我連出街食餐飯都要諗好耐,因為我會諗:我該食最便宜的 set,還是我最想吃的 set?

10.最後﹐講講你對錢的價值觀/錢對你的重要性?
無錢既話,我諗我會好焦慮。我最大的願望便是可以早日脫貧。
我確是試過失業無錢而被迫信用卡透支的日子,就算之後找到工作,往後的日子也是超級難捱。現在的我,仍是過著每月還錢俾政府和銀行的日子 (幫老母月供 LCD TV),生活真係好清苦。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()