經過兩個多月的等待,今日終於找到工作了,雖然這份工作只是為期一個月,不過我會努力的。有工作總比坐在家裡等電話好吧。

剛剛看過某網友的 blog,知道他已經炒左老闆魷魚了,恭喜晒!他份工無雙糧,梗係走啦!

話時話,就算而家俾我搵到份 perm,九成九都係無雙糧或者係豬頭骨工作黎既。或者我可以自我安慰,而家搵唔到 perm 話唔定係好事黎......

============
其實我就黎返個份 temp 呢... 我初頭只係諗住練習下 interview skills,因為我在呢兩個幾月黎真係無乜工見,可能係同我個 d 垃圾 job experience 有關吧。

因為我就黎做個間公司,最近舉行招聘日,所以我咪 walk-in 去 interview 囉。我同埋另外幾個申請者坐埋一齊做 group interview,其實 interview 的問題好簡單,HR 都無乜點為難我地班 applicants,只要在 interview 時肯開口講野就實請咁劑,不過那時同我一齊 interview 既,差唔多全部都係大學生,佢地趁 sem break 時搵 part-time 吸收經驗。

(諗番起上黎,如果我以前讀個間大學,個 sem break 可以長達一個月既話就好 lu。)

另外班 HR 的辦事效率都算高,我地做完 group interview 後,HR 在幾分鐘之後,便會通知我們面試結果,同埋負責的職位。當然那些落選的申請人,HR 會推說「過多幾日便會通知你...」之類的說話。而我同埋幾個受聘的人,便在半個鐘之後,簽 contract 同埋影印 ID card copy。

之但係,呢間公司的 online job ad 都無說明請哪些職位。當我填完表之後,HR 問我申請哪個部門的職位,我只係隨口講:「有關 operation 或者 customer service 的職位。」而我最後就當然被指派到做 CS 的職位啦。當初點解我唔話想做 sales 呢?雖然做 sales 同埋做 CS 的人工係一樣既。

而呢份 temp,我相信我要在星期六日上班。希望公司可以安排到我在星期日返下午啦 (雖然填表個陣,已經講到明星期日早上返唔到工),咁就唔會影響到我學日文的 schedule。

============
楂住個垃圾 degree 加埋垃圾 job experience,可以話係將自己的 career path 推向死路,在我搵工的過程,深深地體會到呢一點。不過,就算有個垃圾 degree,只要在搵到份工後,進修對工作有幫助或跟某行業相關的課程,相信對轉行會有幫助。可是,我之前的七年就係浪費在一 d 好無謂/對前途毫無幫助的工作和嗜好,所以搵工都有相當的難度。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()