點解要寫 blog?
其實好想同人分享下我的閒事心事, 因為平時返工, 和同事都唔係有好多共同的話題。有一日, 就無意中留意到有 blog 呢樣野, 同埋見到人地 d blog 都有好多人留言。所以想試下寫 blog, 希望搵到 d 肯聽我講野既人啦。在網上識到既人, 都好少會同自己有 d 乜野利益衝突, 比較能暢所欲言。
而寫關於足球的文章, 就係純粹想學下點樣睇一場波, 試下發掘下某隊波邊度做得好, 留意下佢地邊 d 地方要改善 etc.。以前睇波都係純粹為左睇靚仔, 同埋剩係睇住廿二個男人在草地上跑黎跑去, 都唔知人地用緊乜野陣式乜野戰術, 對住部電視個幾兩個鐘, 如果好似都幾 on 居。
不過我又好鍾意睇到 d 球員入波 celebrate 的動作, 印象最深刻就係 94 年世界盃, 白必圖入波後, 雙手做出搖籃的動作, 就係用入球送給他那剛出生的孩子。
同埋都覺得足球最引人入勝的地方, 就係有時有 d 比賽, 未到最後一分鐘都唔可以咬定邊隊嬴梗, 好多野大家都未必預計得到。好似在剛過去的華倫西亞對車路士的賽事, 車路士靠著後勁在 90+ 拿到好重要的作客入球, 反勝華倫而出線, 連加時都慳番!
點解鍾意阿仙奴? 我係透過某位我喜歡的異性朋友口中, 認識阿仙奴呢隊波既, 他都係阿仙奴 fans 之一。個陣應該係 2001 年初左右......記得 2000/2001 那年球季, 阿仙奴成績都係麻麻, 至少無曼聯咁好......
雖然阿仙奴那年連 FA Cup 都輸埋俾利物浦, 成績未算係最好, 不過都開始留意下阿仙奴的賽事, 因為想和我暗戀的對象有更多的話題。後來還去阿仙奴的 forum, 還 join 埋網友們的睇波活動, 識到一些朋友。
我都有幸地見證到阿仙奴成績最好個段時間, 2002 那年他們拿了雙料冠軍 (英超和 FA Cup)


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()