今個復活節+清明節假期,仍然是大戰連場,我諗我呢幾日都睇過十幾場波,真係有種好濫的感覺。不過如果印象比較深刻的比賽,我諗係以下呢幾場啦:

雲達不萊梅 vs 紐倫堡
話時話,雲達呢期鬧緊入球荒,仲有高路斯已經有好多場無入過波喇。如果睇過呢場比賽既話,咁就可以睇到佢地的狀態係幾咁差喇。當雲達同紐倫堡的球員爭波個陣,佢地好多時都搶唔到架,同埋帶帶下波都可以甩腳既,下半場只靠後備的羅辛貝治入到全場唯一的入球,可能那班常規正選已經踢到殘晒掛,事關雲達今季的賽程都頗頻密,上半季忙著踢歐聯,最近便是歐協。睇佢地的踢法,為下場對阿爾克馬爾的歐協賽事留力又唔似,睇黎下場對阿爾克馬爾真係唔係咁樂觀。

維拉利爾 vs 馬德里體育會
馬體會的法比安奴艾拿在上半場的入波,相信已經成為眾球迷的熱門話題之一。因為當他接應隊友的傳球而跳頂的一刹那,維拉利爾有球員因為在之前的角球攻勢中,在門前受傷倒地。當時已經有維拉利爾的員舉手示意,或希望球證吹笛暫停賽事,便忘了馬體會其實正在進攻,更忘了去應付高空波。而馬體會的球員可能太過集中於比賽中,所以並沒有把球踢出界外,於是造就了法比安奴艾拿的入球。

講真,如果我係球員,都唔會白白浪費一個咁好的進攻機會,因為幫己隊爭勝是球員的職責,雖然我都覺得馬體會咁既入球有點勝之不武,不過為了爭勝,就算睇到有球員受傷倒地都當睇唔到啦,況且馬體會的球員也未必看到有球員受傷呢。

馬體會那令人爭議的入球片段:http://www.dailymotion.com/video/x1nw8c_villarealatletico-01-eller-season-2


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()