唔覺唔覺呢個復活節假期已經過左五份之四有多喇。我覺得呢個長假期有種白過的感覺,因為基本上呢個假期都係在養病中渡過,仲要係日咳夜咳。唔知呢 d 係咪叫犯賤呢,因為個天係都要我趁在長假期先黎病!

其實今日都幾天晴架,所以我又有 d 想出外取下景,為我現在連載的處女小說拿點靈感。預告下先,女主角 Ceci 就黎要搬喇,所以我都係時候幫她搵屋囉。究竟她搬去太子旺角一帶的舊樓好,還是面向藍天碧海的私人屋苑好呢?不過後者對於我同她黎講都好貴租。

不過話時話我都有成兩個禮拜無做過運動了,所以一陣寫完我要寫的文章後,又要去健身室跳下 Aerobic 了。

還有在上星期六下午,我在我屋企附近的商場無聊行下個陣,偶然地見到孫耀威呀。emoticon 他當時在商場同 Donald 小儀做緊電台節目,我仲見番我的舊 best friend 添!估唔到她都支持左 Eric 成十年,真係長情!而且她份人仲係咁好傾添。

講起上黎,我覺得我寫呢個 blog,好似變成我第二份 job 咁,如果有 d 專題在一個星期都寫唔到一篇,我都會「事後檢討」架。我覺得我呢份 job 都做得唔係咁好,不過都有 d 讀者間唔中都上黎睇,多謝你地的支持呀。我會得閒諗 d 好野寫出黎架喇~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()