成日都睇到 d blog 友話睇過邊套戲,不過就係得我一個從未講過睇過 d 乜野戲。

講真我對電影的興趣不大,除非個套戲的故事大網好吸引,可能由細到大都係唔鍾意 d 唔真實既事啦。

我諗我睇得最多戲個段時間,就係我同 ex 拍拖個陣。我地差唔多個個禮拜都入戲院咁滯,因為佢勁鍾意睇戲,同埋講真睇戲都算係最好的拍拖活動之一,因為一睇就差不多兩個鐘,睇完就行一陣食下飯,咁就唔駛特別去諗要乜野節目喇。

話時話我又好怕一條友入戲院睇戲,因為通常都係一 pair pair 情侶去睇戲既,好似影得我好孤伶伶咁,而且唔想出街就遇番我 d 舊同學/朋友/同事,俾人知道我仲係無拖拍,好瘀架嘛!就算真係去睇戲,我都會特登選早場去睇。不過呢一兩年可能老左啦,週末週日想早 d 起身都好難,所以我都有成三年無入過戲院睇戲了。(我咁講應該會嚇親人......)

最近睇 Cable TV,廣告經常播影《尋找快樂的故事》的故事片段,睇 d 片段好像好感人咁。仲有那齣《愛與淚相隨》、Spider Man 3 等,我都幾有興趣睇。不過都係個句:我起到身至算啦!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()