(06:55)
最近才想通,呢幾個月寫 d 我唔在行的 topic,原來對於交新 blog 友係無乜幫助 (可能我人緣差掛!)。就算前個排格仔簿上左鮮奶首頁,只係增加左 CD-Rom 的數字。其實點樣 keep 到讀者,係本 blog 既最大問題......點解人地 d blog,開多我一兩個月,有 d 仲遲過我開,不過佢地仲多人睇,仲多人去留言 (即使係九唔搭八的留言)。

其實我都好似 We'll Never Walk Alone 的女主角 Ceci 一樣,好憎一朝早就趕頭趕命地搭 shuttle 的日子,而且返工放工總車程來回都成 >3 hrs,係車度又黑媽媽,想睇下報紙雜誌都睇得好辛苦。

唉......尋晚又一覺訓到天光。想寫的足球文章始終都係無寫到。

明晚又有連場大戰喇,小妹想徵求不眠秘方呢!咖啡對於我黎講係無用,有時深夜睇睇下波都會坐係椅子度訓著左架!emoticon

我又要趕搭車了......得閒再講。

(13:00)
食完飯,唔想開工,就梗係到左寫下無謂野既時間啦。

呢排都好多鮮奶鄰居談及乜野係 blog 之類的話題喎。其實呢個 topic 間唔中都會o係鮮奶度出現,不過又唔見 Y!blog 有咁多人講呢類話題!

其實 blog 入面要寫 d 乜,真係咁重要咩?有 d 人鍾意藉著 blog 宣揚一些信息,有 d 人鍾意講下政治、娛樂圈、寫詩、運動、烹飪、男女關係及生活感想、把自己的故事或繪畫作品放上 blog 等,各式其式。不過有 d 對 blog 抱有很大使命感的鄰居,便對一些日記式的文章嗤之以鼻,或者好似小妹呢 d 《無聊隨筆》up 得出就 up 既文章,分分鐘都會被指為「垃圾文章」架。

我諗每個人選擇係鮮奶度開 blog,總有佢地的原因,雖然各人開 blog 都有不同的目的,有些想搵些志同道合的好友、想把自己的作品公諸於世、或者純粹只為抒發自己的情感等等。不過有些希望藉著自己的 blog 的言論,改變其他人對 blog 的取向,甚至改變社會的話,我想很難行得通呢!因為每個人都係一個獨立的個體,有各自各的背景、興趣和思想,雖然有些人抱有偉大的任務,不過相信大部分人都只係想藉著文字去訴說內心的感受咋。

其實個個人的意見都不盡相同啦,能容納不同聲音,才是一個健康的社會呢。點解要話寫日記既 blog 係「高級 Xanga」呢?咁點解 blog 的內容主題唔可以百花齊放呢?

================
話時話,我都好懷念以前成日玩 newsgroup 同埋開「個人谷」的日子,係個人谷度真係鍾意 up 乜都得架,同 d 網友玩下 chat post,都幾高興架!不過而家 d 人都唔興玩 newsgroup lu,個個唔係玩 forum 就係玩 Xanga,不過 newsgroup 始終跟前兩者唔同呢。

如果要係 blog 度搵朋友,建立小圈子既話,除非我 d 文真的好到非看不可,或者我成日去鄰居的 blog 度留言,不過講真以上呢兩點真係好難做到,因為時間真的很有限啊。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()