今晚有四場歐聯,咁我睇邊場好呢?其實我想睇下今晚里昂 vs 羅馬的賽事。不過今晚的利物浦 vs 巴塞,相信一定係所有球迷的焦點。如果我屋企有兩部電視機既話,我想兩場都同時睇晒呀~~

雖然我唔係好熟里昂同埋羅馬 d 波,不過今晚我會睇好里昂可以晉級。因為我上兩個星期睇過佢地首回合的賽事,我覺得里昂的踢法俾人的感覺好穩陣,雖然個場羅馬稍為控制到戰局,不過里昂都一一把危機化解到。同埋羅馬個場都踢得幾茅下。

還有我覺得巴路士去到邊都無乜作為,之前係維拉都無乜表現架啦,而家仲要去左里昂,會唔會整衰埋里昂架?emoticon 上次佢後備入替,上場得十幾分鐘,加上佢都唔係乜o野後備殺手,所以都幫唔到球隊入到重要的一球。

(add on 7-March: 我真係燈emoticon,羅馬作客嬴 2:0 晉級)

=================
講起上黎小妹都好耐無寫過關於世界足球的東西了。講真要寫一篇似樣的足球文章都要花許多時間,不過閱文人數就跟我寫文時間的比例不成正比,即係所謂的「時間成本高,業績成效低」,除非我篇文能夠俾鮮奶 admin 賞識而入到今期推介。

同埋發覺原來鮮奶都唔係咁多足球同好o既,睇下底下個篇《南華 vs 橫濱水手》,同埋之前阿仙奴對漢堡的 preview,re 文既人都唔係講波o既......可能真正的足球同好,都唔會走上黎我呢個唔專業球迷的 blog 度講波啦。

所以我都好明白點解我的鄰居科蘭都有點無奈,read post 搵貼士既人就多,不過 re 既人就只有同他熟的戰友。

要照顧跟自己品味唔同的讀者都好有難度架。原來係鮮奶寫下關於男女關係、時事、社會現象等的文章先至會比較多人睇。

=================
在元宵節那天,我的第一篇小說《We'll Never Walk Alone》終於面世了。點解偏偏要揀呢日首度連載呢?咁梗係有原因啦!不過至於係乜野原因?到呢個故仔完左咪知囉~

我o個篇嘔心瀝血的《給二十多歲女子的說話》終於都寫完,咁餘下的時間就要努力完成埋我的上海遊記了。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()