黎緊的星期日就係大年初一了,你,準備好未?

Bel Bel: 今日星期五年廿九,我公司無得放早呀。嗚嗚~ 你知啦,香港的天氣陰晴不定,咁早買定新衫,都唔知到時著唔著得.......死喇,我仲未買新衫過年,實俾老媽子罵死我!

同事A: 係囉! 年廿九無得放早,我仲未得閒辦年貨......呀,樓下有間舖賣 d 紅酒好平,一陣 lunchtime 去入貨先......

尋晚坐係 Bel Bel 後面的乘客: 我仲買左件短袖衫過年添,點知又凍番,又要再買過!

我老豆: 係喎,我仲未剪頭髮!

我老媽子: 我年年都要煮蘿蔔糕過年,不過我仲未買蘿蔔。剩係大掃除都掃左成個禮拜啦!

 

唔理你準備好拜年的東東未,不過身為鮮奶住客的你,點都要響應下由 Oasis 發起的「豬年 諸事皆宜」的活動喇!

替自己選一句時令賀詞,祝福語句作為自己的留言名字。
例如:「新春大吉」「如意吉祥」又或是「名利相收」「不勞而穫」
但其實最好便是自創賀句,因為能令人從而感受到你的特別,你的心思!

起好名字,便先準備好一篇名為「豬年 諸事皆宜」的文章。
再把留言時的名字連結連上這文章,以方便被找到!

而內文方便,當然是由「你」去自由發揮,賀人纏人悉隨尊便。


我呢,已經準備好賀詞了:
格仔簿祝各位在豬年....
好似豬咁樣安安樂樂

安字曰︰健康平安
樂字曰︰心境快樂

 

你, 準備好向鮮奶鄰居拜個豬年未?

攝於尖沙咀廣東道


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()