今日在《球彩俱樂部》的節目裡,個班蛋散主持話某酒店在 2 月 14 日攪乜乜 single party 喎,又話乜野一班無人陪的女人係一間房飲下酒,一齊過情人節咁話喎......

班蛋散係咪吹水架?邊間酒店做緊類似的 promote 呢?

如果真係有類似的 party 又好似幾好咁喎,至少我 join 左,o個晚有機會識番幾個好似我咁孤獨的女性朋友,之後大家無聊時都可以約出黎食個 tea 丫......

(updated on 27-Jan)
班主持講既野係真架,有人在 forum 話曾經見到某酒店有廣告,不過佢話唔記得左係邊間。如果各位知道係邊度攪,麻煩你留言通知我,感激不盡,謝謝。

(updated on 1-Feb: 特別嗚謝蘋果日報和本 blog 讀者 lalala 報料)

【 本 報 訊 】 今 個 情 人 節 , 旺 角 朗 豪 酒 店 首 次 為 一 眾 沒 有 男 友 者 設 想 , 姊 妺 們 在 情 人 節 入 住 酒 店 , 可 獲 贈 絲 質 睡 衣 開 「 睡 衣 派 對 」 ; 半 島 酒 店 則 為 愛 侶 打 造 一 個 三 日 兩 夜 豪 華 情 人 節 , 盛 惠 11 萬 元 。 但 最 令 情 人 心 甜 的 , 相 信 非 濃 情 朱 古 力 莫 屬 。 記 者 : 蔡 朗 清

但 說 到 最 有 噱 頭 , 要 數 朗 豪 酒 店 為 姊 妹 們 而 設 的 情 人 節 睡 衣 派 對 , 發 言 人 稱 : 「 住 宿 套 餐 包 括 絲 質 睡 衣 、 薄 餅 爆 谷 等 , 冇 男 友 既 姊 妹 開 個 睡 衣 派 對 , 談 天 說 地 玩 通 宵 。

機 構 : 朗 豪 酒 店 ( 3552 3552 )
項 目 : 姊 妹 好 友 睡 衣 派 對 之 夜
價 錢 : 1,100 元 起 ( 每 位 )
部 份 特 色 : 一 晚 住 宿 連 自 助 早 餐 、 獲 贈 絲 質 睡 衣 及 享 用 腳 部 修 甲 或 面 部 護 理 服 務
http://hongkong.langhamplacehotels.com/packages/valentines_specials.htm

其實這並非酒店攪的 single ladies party,而是幾個單身女子自己約埋租一間房,所謂的 party 節目其實係要自己安排架! 咁既話不如召集幾個單身女仔,個晚求其係某女友人家攪個 single party 啦!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()