close

講起上黎我好耐都無係呢度講下波了。其實在格仔簿歇冬的期間,小妹都有睇波架,不過硬係無一場波係坐定定地睇足 90 分鐘,或者是即時收看的,好多時都係睇番重播,因為呢排都幾忙呢,而且而家份工又唔可以太夜訓。=_=|||

先講下聯賽盃的補賽︰利物浦 vs 阿仙奴。講起上黎,利記今季三戰阿仙奴都是全負,不過今場波真係令人歎為觀止,賽果是利記負 3:6,相信賽前無人會猜到阿仙奴會大勝一場吧!在呢場波兩隊都出了許多副選,其實多年來阿仙奴對於聯賽盃都唔太重視,出副選都是意料中事,但是利記出副選倒令人有點意外。

講起上黎,唔知點解呢排利記對親阿仙奴,後防都是如若無人之境,所以造就了阿仙奴小將們的入波機會,其中一個原因是今場利記可能求勝心切,所有的球員都上了前半場,當阿仙奴拿到突擊的機會,利記的後防便來不及回到禁區,而這場波的第一個入球,就係高路托尼在左路交個靚靚長傳給阿利亞迪尼射入第一球,兩位利記守將 (Peltier 和 Paletta) 無法追到阿利亞迪尼,真的望塵莫及。

自上半場末段阿仙奴的巴迪斯達射入罰球後,利記班後防無心戀戰,也許是他們出場經驗不多,承受不了打逆境波的考驗。另外利記都算黑仔,路爾斯加西亞同干沙里斯都在比賽中受傷了。

今場波巴迪斯達入了四球。其實我覺得巴迪斯達是一個好前鋒,而且又可以加添阿仙奴的進攻原素......希望他在未來的日子可以多 d 以正選上陣啦。另外久違了的辛特路斯的表現也越來越好了。

入球片段: 利物浦 3-6 阿仙奴 (一係入, 一係唔入)
聯賽杯 - 利物浦3:6阿仙奴 - 入球精華

仲有的是昨晚華倫西亞 vs 利雲特這場打吡大戰。利雲特在前一季曾經升上西甲聯賽,可是仍然逃不過降班的命運,不過今季利雲特捲土重來,且看他們來季能否留守西甲一席位。其實利雲特的鬥志幾可嘉,上半場兩隊的形勢差不多,不過華倫西亞的攻勢較有威脅,幸而利雲特尚能化解對方的進攻。始終華倫西亞整體的球員質素比較好,在下半場才三度射入利雲特的網窩。其中第二球,施華 (Silva) 交給摩連迪斯,他用他的右腳側輕輕地射入,看來帶點有意無意的,令我的形象都幾深刻。不過以前在貝迪斯頗有表現,今季轉會到華倫西亞的祖亞昆,今場卻不太突出,幾失望。

至於另一場西甲打吡︰愛斯賓奴 vs 巴塞隆拿,我只是在睡夢中,聽到足球評述員大叫︰「愛斯賓奴入了球,巴塞領隊列卡特黑晒口面!」賽果就是愛斯賓奴 3:1 勝巴塞隆拿!巴塞在攪什麼?有空的話我也想看看重播。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()