心情唔好,一於度下波先......

布力般流浪 [0/+0.5] x 樸茨茅夫 [+1] x 畢爾包 [0/+0.5]

整條 3x4 ,睇下變波后定係燈后??

雷丁 vs 布力般流浪,雷丁主場三連勝,布力般今季作客唔得,在英超已經連輸兩場喇,雷丁只係讓平半低水,好著數喎。一於博一博布力般流浪 [0/+0.5]。

阿仙奴 vs 樸茨茅夫。今季阿仙奴真係好鬼,對住弱隊輸波輸盤,對住曼聯、車仔同埋利記都拿到分兼嬴盤。其實樸茨茅夫防守力唔差架,雖然話佢地傷兵滿營,不過上次作客利記一樣可以和到,同埋阿仙奴今年攻力無過去幾年咁好喇,可能今場樸茨茅夫會破數據,嬴番場盤都唔奇。

拉科魯尼亞 vs 畢爾包︰拉科魯尼亞近 8 場都嬴唔到波,狀態睇黎好差。畢爾包其實作客已經比前一兩季進步左少少,連作客華倫都可以迫和,雖然話佢地聯賽三連負,不過對手係皇馬、西維爾同埋今季唔再魚腩的愛斯賓奴。拉科讓平半睇落好似對佢地嬴波好有信心咁,不過拉科呢排都係信唔過,都係捧畢爾包比較穩陣。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()