今日好眼訓呀!不過小妹都想趁 lunch time,講下昨晚巴塞對雲達個場波先。

講真呢兩隊波我都幾鍾意架,不過佢地只能活其一,我覺得真係可惜呀!

巴塞無論在進攻或防守方面都比雲達優勝,而巴塞的勝出是在許多球迷的意料之事。

我睇車仔的比賽時,都無見過古莊臣咁扭得既,尋晚見到佢在禁區內扭過幾個雲達後防,真係嘆為觀止!仲有朗拿甸奴個腳地波罰球都射得唔錯,雲達班人牆點解會跳起既?如果唔跳起或者個球唔會入都唔定......同意黃興桂的意見,雲達在輸左第一球波就自亂陣腳,有種任人魚肉的感覺 ~_~。至於第二球由細哨策劃,交俾古利,然後古利傳中古莊臣射入,充份表現出巴塞的團隊精神及默契。

雖然我只係睇左上半場 (中場休息時我睡著了),不過我嫌巴塞的入球來得太早了,攪到太早分出勝負。昨日平日的雲達不見了,攻不銳也守不穩,點解雲達唔一早同巴塞鬥攻呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()