close

可能近呢一兩年經濟改善左,所以 X'mas 假期期間好多人都出外旅行,而好多自遊行 package 都 fully booked 喇。三年前我係在 X'mas 期間去台北,在 12 月初才訂機票酒店咋!可想而知今年 X'mas 將會有好多港人出國旅行。

我本來諗住 24-28/12 出發去東京、吉隆坡、新加坡,不過我在今個星期先開始問價,而好多 agent 的回應,以上所有地點不是無機位就係二人同行的 package 才有位 (所以話做單身少姑婆真係慘!)。

好想去馬來西亞或者新加坡食o野呀~
好想去東京 Disney 呀~
嗚嗚~~~~emoticon

如果我肯跟團既話,或者仲有得去既。不過自從我的第一次單獨旅行跟鴨仔團之後,我發誓以後都唔會一條友參加旅行團。

不過幾經辛苦,今日我終於訂了機票和酒店了,咁我的悠長假期總算不至於太浪費。哈哈。至於我將會去邊?請讓我賣個關子先,去完返黎先話你知,嘻嘻~ :D

東京..... 都係等到櫻花盛放的時候才去......
馬來西亞新加坡......都係等我搵到志同道合的伴侶時才去......唔係得我一條友點食得晒咁多o野?


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()