今日二揀一,就係留在家中看 J-League,或者到旺角大球場睇港甲。結果我還是選擇看 J-League 的直播賽事︰浦和紅鑽對橫濱水手,賽果是浦和紅鑽小勝 1 比 0。

講真我有少少後悔無出旺角場睇波呀......

呢場波無我預計中咁好睇,浦和紅鑽現在排在聯賽榜首名,可是今場並表現不到其皇者風範。小野伸二的缺陣對於紅鑽的中場組織有好大的影響。有點覺得好似睇緊港甲咁,紅鑽今場的中場無乜組織,成日就咁吊個高波上前面。而水手的前鋒真係唔多掂,成場波都做唔到乜野有威脅的攻勢。不過防守方面紅鑽同埋水手都做得幾好既,回防都幾快架。其實全場最好睇就係臨完場前 10 分鐘左右,水手不停係咁攻,紅鑽就全軍塞晒在禁區防守,紅鑽的 fans 在那一刻也許很緊張吧。

在螢光幕所見,紅鑽主場的氣氛確是不錯,許多主場球迷都穿上紅色的主場球衣,站起來拍手、唱歌、高舉橫額打氣,在球場的欄杆也掛滿球員名字的橫額。不知將來在港甲的比賽裡,我們有沒有機會見到這種情景呢?

另外明日阿仙奴對利物浦,我估利記作客不敗的。希望利記唔好俾我「燈」到啦!

下星期三晚上八時正在旺角大球場,將會上演香港對孟加拉的亞洲盃外圍賽賽事。雖然香港隊出線無望,不過如果閣下身為香港足球的支持者,當晚會入場為港隊打氣嗎?


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()