close

今日覺得好頭暈,明日真係唔想返工 emoticon

睇睇下韋斯咸對阿仙奴,上半場真係好悶,加上我又頭暈暈咁,於是訓左一陣,不過差唔多臨完場個陣,我俾韋斯咸希活的入球和球彩台主持的叫聲吵醒了!阿仙奴連續三場嬴唔到波,今場又係作客對曼城的翻版 - 輸鬼埋!emoticon emoticon

我覺得阿仙奴的踢法俾好多球隊睇通晒,只要佢地在門前塞滿晒後防,便可以攔截阿仙奴的小組推進。

可能阿仙奴需要一些柱躉式的球員,製造多些角球入波的機會。同埋路斯基唔該練好 d 遠射,次次見親你射門都唔知射左去邊o既!

以上咁既說話,我諗如果 post 上去阿記 forum,實會俾人插死。其實呢度人流唔多都有其好處......

廷伸閱讀 - 往年的阿仙奴去了哪兒?

P.S. 呢兩日 d 賽果好驚嚇喎,里昂,車仔都輸波........


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()