小妹期待的港甲榜首大戰,終於在今日下午四時開波喇。雖然小妹並不是任何一隊港甲隊伍的 fans,不過呢場波我都希望南華會有好表現既,因為在這場比賽前,聯賽首名的傑志拋離南華七分之多,如果南華能在今場迫和甚至嬴埋,就可以把彼此的分數拉近,在下半季的聯賽戰情將會更緊湊。

南華在賽前很認真地檢討上仗對流浪大敗的原因,和針對傑志的踢法作出部署。他們在今仗放棄常規的 4-4-2 陣式,而改以 4-5-1 陣式出擊,結果南華在下半場憑 T史高斯和郭建邦的入球,打破了傑志連績七戰七勝的紀錄。南華的 fans 見到愛隊今仗的表現咁好就更加開心啦,坐在第 14 區的 fans 都穿上南華的打氣 T-shirt,一起吶喊打氣啦!雖然今日是賽馬日,不過今場波的入場觀眾有 3,560 人,仲多過兩星期前愉園對南華的賽事。當南華入波個陣,所有南華的球迷一起狂呼「好野!」,「Yeah!」,這種熱血沸騰感覺,叫我興奮得難以用筆墨來形容!

小妹見傑志近七戰全勝,賽前仲以為呢場波的比賽場面會係一面倒添,點知係岩岩相反,南華比我想像中表現得好,相反傑志可能被南華搶了中場,拍甩他們很多球,他們的威力似乎無法發揮。上半場雖然悶左少少,不過下半場隨著南華換入 T 史高斯和黃鎮宇,還有傑志的高文被趕出場,南華的氣勢又返晒黎喇!T 史高斯入左黎無耐就射破傑志的龍門, 1 比 0 了!到了 80 多分鐘,郭建邦在門前頂入 2 比 0。真是高興!恭喜晒南華嬴波!

張春暉的表現都係咁好,救了許多險球,今日仲獲得十月份最佳球員的獎狀添,加油呀。
迪天奴今日發揮唔到他的制空威力,他既俾人 mark 死左,而且兩側無乜支援和輸送俾到佢。
「香港亨利」鄭少偉幾勤力,不過身型太單薄,技術上仍需磨練。

今日見到藝人阮兆祥和林曉峰入場睇波,唔知佢地坐係邊呢?

另外在中場休息時間,舉行了「最具創意球迷服裝獎」選舉。其實有位南華 fans 戴左一頭紅色假髮,仲有一位傑志 fans 扮到成個藍精靈咁,都幾突出丫,不過點解拿冠軍的卻係著露臍裝的女球迷架 (雖然她都幾靚女)?

黎緊的星期,將會上演港甲上半季最後一輪賽事,有興趣睇港甲的球迷記得捧場啦!

P.S. 黎緊星期四晚在旺角場會有南華對聯華紅牛的賽事,我想去睇呀,不過應該去唔到喇 ...... >.<


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()