close

Picture

在我講南華對流浪呢場波之前,俾我講小小關於早場的賽事先,就係公民對愉園。

愉園的後防可以用「豆腐」兩個字黎形容,如果唔係公民球員面對空門都唔識入波既話,愉園分分鐘倒輸都唔奇。呢場波愉園上半場領先一球,最終以一比零完場。

不過南華今日的對手流浪就唔同 lu,流浪的後防線穩固得多了,以南華的進攻模式,想入波真係唔係咁易......

結果南華輸了零比三俾流浪。

好多球迷散場時都話,可能羅生在今場波無俾獎金,或者班球員拿上場的嬴波獎金o黎去 wet,所以今場南華球員唔多願郁,所以輸波,呢句話小妹不敢苟同了。不過南華的 fans 都對其愛隊的表現相當失望,因為他們喜歡南華,是因為他們那「打不死」的拼勁,比賽落後時會拼命進攻,努力爭取入球。小妹見到南華當落後到二比零時,他們才如夢初醒,不過看來太遲了。

上半場基本上流浪控制戰局,南華的射門次數寥寥可數。另外南華都幾倚賴角球和頭鎚攻門 (印象中仲有幾隊本地球隊都係咁),進攻瓣數不多,好像打下小組滲入、穩守突擊等都沒有做到。還有迪天奴經常被對方後防盯死,後防轉身和回防又慢,不過南華龍門張春輝的表現都算唔錯,否則可能唔只輸三球。

仲有今日才發現馮嘉奇都幾好波,控球能力不俗,見到他多番在左路引球推入禁區助攻,都幫到球隊製造攻勢。高梵跑得好快,南華後防根本 mark 唔住。所以流浪嬴波呢個賽果都好合理。

另一方面,真係要讚下南華工作人員的用心和努力。今場他們在場內除了派發加入球迷會的表格外,還派了紅色氣球棒給球迷製造「紅海」。可是似乎只有坐在近雀仔街那邊的南華 fans 才舉起紅色氣球棒,坐在另一邊的部分內歛的南華 fans 都把氣球收起。話雖如此,在場的南華的 fans 還是比其他球隊多,也許會聽到他們在愛隊輸波後喝倒彩,或者輸打嬴要,不過小妹卻覺得他們只是「愛之切,責之切」,球迷有意見表達總比沉默的好。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()