Picture

今日去o左旺角大球場,睇o左兩場幾精彩的本地甲組賽事︰早場的流浪對聯華紅牛,及尾場的南華對愉園。流浪以 2:1 擊敗聯華紅牛,而南華以 3:1 大勝愉園。

正如 Johnny 在留言講過,在旺角場睇波比起在香港大球場睇,是兩種截然不同的感覺。我覺得在旺角場睇波,比在香港大球場有多一份親切感,可能係因為球場細啦,跟觀眾席的距離很近,再加上旺角場是沒有獨立座位的,觀眾與觀眾間坐得也很近。還有的是入場的人數也比我估計的多許多啦,球場兩旁的座位可算是座無虛席。我在中場休息時離開座位一會,當回到自己的座位時,卻發覺我原本的座位被別人佔了。

另外門票只售 $60,便可一併看兩場賽事, 好抵睇。

還有愉園和流浪的球迷會,都在場內分別銷售紀念特刊和球會波衫。愉園也同時招收新會員。

我覺得流浪的實力稍比聯華佳,不過流浪的門前把握能力似乎需要改善,球員面對空門也不能把球送入網,坐在我附近的阿伯 fans 們不斷講粗口問候球員,還大聲疾呼,教他們該怎樣攻門呢!

聽講有線足球評述員馮嘉奇都是流浪的球員,不過點解我見唔到「馮奇」出場既?講真丫,呢場波我唔係咁集中精神地睇,因為我蠢囉,無帶雨傘或太陽帽,而今午陽光很普照,幾乎把我溶掉...... emoticon

Picture

幸好到了尾場的南華對愉園,陽光比較沒有那麼猛烈,還吹了微微涼風,在呢種天氣下睇波都幾舒服。

原來入場的觀眾大多都是南華的球迷,看見南華入球時,觀眾的熱烈反應便會明白。

點解許多人都說南華對愉園是一場大戰呢?在 forum 有網友話因為南華好多年都沒有嬴過愉園喎......

今日南華真係非常「好波」!開波後三分鐘,南華的史高斯的頭鎚頂入愉園的龍門,領先 1 比 0。可能因為愉園的後衛們身材較矮小,睇黎無法抵抗南華的高空攻勢,十多分鐘後南華的「大猩猩」迪天奴頂入角球,2 比 0 啦~!不久,又係史高斯的勁射,為球隊射成 3 比 0。

Picture

真係估唔到咁早就奠定勝局!南華可謂盡顯霸氣,而愉園真係「無得打」,上半場基本上南華控制著戰局,不過之後他們再沒有繼續數糊,我就覺得無之前個十幾分鐘咁好睇喇。也許部分球迷都覺得這場波大局已定,所以他們在中場時間便離場了。

下半場愉園換入「豪豬」蔣世豪及兩位球員,之後漸漸地做番主動,可惜都無功而還。不過到了八十分鐘左右,愉園終於破蛋了,可是仍未能平反敗局。

現場的氣氛真係非常好,南華的入球,令到在場每個 fans 都一起歡呼,簡直係熱血沸騰!不過如果大家可以好似外地聯賽的主場咁,可以唱下會歌就更加「正」喇~!如果有些資深的南華的 fans 睇到我呢篇文章,會否考慮下帶頭唱下會歌?(咪住...... 乜原來愉園今日名義上係主場黎o架?失敬失敬。唔怪得唔見南華的 fans 打鑼打鼓......反而看見對面的愉園 fans 既攤開會旗又打著鼓打氣啦。)

我真係有少少唔明點解,點解入場的南華 fans 比愉園,甚至比其他本地球隊多呢?雖然 80 年代或以後出生的年青人,也許不太認識本地足球,但係 70 年代或以前出生的球迷,我估他們都各自支持不同的球隊吧,那麼除了南華外其他球隊的 fans 呢?難道他們也不再入場睇波?

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()