車路士和巴塞隆拿可謂冤家路窄,連績三年的歐聯賽事都會碰頭。因為兩位正副門將,施治和古迪仙尼都受傷,所以許多球迷事前都睇淡車路士勝出的機會。不過憑著車路士較佳的整體發揮,與及越來越好波的杜奧巴的入球,在史丹福橋球場氣走巴塞隆拿,成功為上屆歐聯十六強被巴塞隆拿擯出局的一箭之仇!

o係呢場波,真係不得不讚近態大勇的杜奧巴!前o個一兩年,我成日叫佢做「豬油包」,因為他在聯賽經常錯失入球的機會,所以經常令車仔開出 1:0 的「黃金比數」。剛在上個月車仔對利記,都係杜奧巴一個半車身抽射破網,那場波開始我才決定唔再叫佢做「豬油包」!今場對巴塞,杜奧巴接應艾殊利高爾傳中,擺脫了佩奧爾的防守,勁射入網。以杜奧巴的強勁的突破能力及不俗的頭槌入球能力,唔怪得佢經常都踢正選啦。

仲有第三門將希拉里奧的表現很穩定,無乜點犯錯,予人驚喜。車仔的球迷大可放心了。

馬基里尼和艾辛搶嬴晒中場。後防線很穩陣,而且成功鉗制細哨、美斯和古利的攻勢。

至於舒夫真高,我看見他在下半場的半單刀後,覺得以往的他漸漸回來了。只要他下定「開齋」的決心,相信好快便會睇到他的世界波。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()