上星期五,小妹的電腦拿去電腦公司維修了。整個週末週日也沒法上網,總是覺得不舒服。emoticon

為左幫補電腦的維修費,小妹又要努力搵下外快了。不過我未能在電腦看到賠率,就好似唔識買波咁。叫我去馬會度填「飛仔」,不如叫我返屋企訓覺好過。emoticon 因為我覺得馬會的投注彩票唔夠 user friendly,想買多過三關便要拿另一張較大的票,為什麼馬會不把彩票的 size 統一起來呢?

沒有電腦的日子,總有點跟外面的世界斷絕聯繫咁,人地在 forum 度講緊乜野我又睇唔到......仲有唔知點解呢幾日好想寫 blog,想寫又無得寫的感覺確是難受。

另外今晚的心水係查爾頓的下盤。無時間解釋了,因為又夠鐘開工。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()