本來剛過去的長假期,我打算睇多幾場波,做多點運動,在這兒寫多點文章,不過假期結束後,我發覺我想做的事卻沒有做。emoticon

其實我有好多o野想寫,成日行行下街,做做下o野,諗到好多o野好想寫低,不過返到屋企就累到扒o係床度,當然係乜都無做到。emoticon

今晚難得唔駛開 OT,就繼續寫我的球彩睇波 party 記事。不過寫下寫下又寫左成兩個鐘!唔係講笑,我真係寫左成兩個鐘!因為自從出來社會工作後,我便很少以中文寫作了,而且近一兩年我的工餘時間,差不多已經絕跡於 icq 的世界,只是在公司開 msn 跟同事和朋友傾兩句,我的中文打字速度退步了許多呢。

今日睇球彩俱樂部,一班主持講開香港足球的盛衰,所得出的結論是除左球會資金不足,政府及許多巿民並不很支持本地足球,而出現青黃不接的情況,因為許多小朋友除左主持所講有許多足球以外的娛樂,而且香港球員薪酬低 (文員的人工可能比他們多),難以吸引有潛質的下一代成為職業球員。我認為香港人普遍都生活繁忙,青少年既要應付繁重的學業,要花多點時間練好波的確很難,這也是香港近年足球水準下降的原因。

最近喜聞 BMA 唱片公司老闆羅傑承,出錢又出力地攪好南華這隊老牌香港甲組球隊。希望三五七年後,香港的足球可以復甦起來。

如我想攪好呢個 blog,腦袋固然重要,而時間也是一個很重要的因素呢。但願每天下班也不用 OT,讓我有空上來吹吹肺話。

(做乜我講講下寫 blog 一點感想,但係又無喇喇又講波?哈!)


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()