尋日真係捉到鹿唔識脫角,睇到樸茨茅夫四場無失波,本應 tip 佢地尋日唔失波,平手盤坐左望嬴兼入球細先岩,點知又做左燈后添 。emoticon

今日就 tip 下呢場荷甲早場,PSV 燕豪芬 vs 飛燕諾。佢地分別在上週三及週四參戰歐聯及歐協,而咁岩佢地都係和波。

自開季以黎,燕豪芬四戰兩勝一和一負,據有些睇過佢地首戰作客對川迪的賽事,佢地都認為燕豪芬缺少左去季的霸氣,不過之後的三場賽事似乎有改善,上星期三在主場迎戰利物浦都能抵擋利記多番的攻門。今仗對飛燕諾,雖然高古因傷缺陣,不過今季剛回巢的前鋒古華特,今場應會上陣。

飛燕諾呢班波?上季相信佢地為好多賭仔輸左唔少錢了。近年的飛燕諾的成績始於不及燕豪芬及阿爾克馬爾,而且俾人的感覺係退步左,上季作客 17 場,8 勝 4 和 5 負,只係嬴過阿績士,其餘嬴的只係中至下游的隊伍,作客一般。今季首戰對格羅寧根仲要輸 3:0 添!

再者,飛燕諾今季無左主力射手古積特和沙洛文卡勞,實力大減。加上燕豪芬主場成績彪炳,上季至今仍然 keep 住不敗。所以小妹 tip 燕豪芬主場全取三分。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()