之前 Bel Bel 去了做「升級版 HIFU」Ultherapy眼部輪廓拉提療程,轉眼間都過了 3 個月啦。身邊所有朋友都讚我靚咗又後生咗,小朋友們已經無再笑我做姨姨,自信心都返晒黎~

我呢 3 個月都一路留意雙眼的變化,呢 3 個月我無轉過第二隻眼霜,生活習慣都無乜大改變,但我發現自己雙眼係精神咗。而家對眼望落去無以前咁腫,眼袋細了一些,眼紋明顯減淡了,眼周肌膚還有一種緊緻提升感覺,真係好開心。

之前經 gratus 選擇了做 Ultherapy 眼部輪廓拉提療程,我真係無揀錯。完成一次後,效果可維持一年,比市面一般 HIFU 還要持久,唔需要每隔三個月就要再做,既慳錢又慳時間。

Ultherapy眼部輪廓拉提療程,是唯一獲美國 FDA 認證及歐盟 CE 認證的非侵入性拉提醫學美容療程,經 gratus 購買,你仲可以自己選擇由註冊醫生或護士主理,確保過程安全可靠,咁我就放心得多。

這個 treatment 由於屬非入侵性,不會造成任何傷口,只是剛完成後眼周有少許泛紅,但很快便褪了,不會影響日常生活,可以如常化妝及見人。

Ultherapy 是針對肌底最深處的肌腱膜拉提收緊,因此需要時間重組肌膚底層,所以大約 2 至 3 個月後,才會看到雙眼輪廓明顯的改善。

Bel Bel 做完 Ultherapy 後第 3 個月,看到改善的效果最明顯。除了 feel 到眼部肌膚收緊了,改善了鬆弛問題,仔細些望望雙眼,看起來大了,最明顯是眼溝和眼紋比以前淡化了很多,眼袋都無以前咁浮腫,整體望落去都 sharp 咗年輕咗。

最近我拎著隻毛公仔 selfie,都再無違和感,亦都無人再笑我扮青春扮 cutie,真係好開心。以幾件靚衫的價錢,就做到呢個咁好的 treatment,仲要係醫生做,做完一次效果 keep 一年,真係覺得好抵呢~


輸入介紹人編號仲有優惠!
如果各位對 Ultherapy 有興趣,可以去 gratus.com.hk 了解一下啊。
而家仲可以用尊享價 $1,888 登記 Ultherapy眼部輪廓拉提療程一次添,快 d 去登記啦!(http://bit.ly/GBOMA1018P)
另外係購買 Ultherapy 眼部療程時,係介紹人編號加入:「BEL918」,仲額外送你 Bioderma 激活水循環精華 40ml x 1支及 RevitaLash 激活美睫增生精華 0.75ml x 1支 (總值: $475)

*優惠日期至 11 月 30 日,先到先得,送完即止
*介紹人編號優惠不可與其他優惠同時使用
*購買後 10 天內會發出 SMS 有關禮物安排
$1,888 體驗「Ultherapy眼部輪廓拉提療程」

療程儀器由香港總代理 Neo Derm 提供。

gratus網址:
www.gratus.com.hk

gratus Facebook專頁:
https://www.facebook.com/gratushk/

 

 

Facebook

Bel Bel:: 悟是女神.美魔女

 

Instagram

Bel Bel's Instagram

 

Openrice食評

 

這裡有我 Bel Bel 的生活和好物分享~ 歡迎各位來探我喔~
♥ Facebook Fan Page |  Instagram | Google+ | Openrice ♥
E-mail ♥ bforbel@gmail.com


arrow
arrow

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()