唔好意思,因為上個月工作好忙,無乜時間 update 番上個月在鑽石山廣場的「球彩睇波大聯盟 」添。=.=

是次活動負責的球彩台主持包括︰阿鵬、阿占、張國強 (KK)、Rita 和依雯等。講真如果呢個 show 無左阿鵬和 KK,咁一定無咁好玩。成個球彩台最叻攪氣氛始終都係佢地兩位。不過如果 Wendy 都有出現既話,我諗一定會更好笑、更好玩。

呢晚上述五位主持和一班現場觀眾,一齊睇車路士對利物浦的比賽。阿占、Rita 和依雯都穿上車路士的球衣。阿鵬身為忠實的利記粉絲,居然無著利記波衫,感覺好似無左個種「撐場」 feel。KK 見到阿鵬的愛隊無主持撐,咪唯有支持下利記。

睇波 show 一開始,阿鵬就四圍咁派錢俾觀眾。在之前的 post 講過,他都有派錢俾我呢,多謝晒!:D 而 KK、阿占和 Rita 便派月餅給觀眾。

接著阿鵬和阿占先為以後的遊戲環節做 warm up,就係佢o地鬥快把桌上的月餅食完。在現場睇見佢o地食月餅個樣,包你笑到肚痛!

Picture

主持們玩完遊戲後, d 主持又無拿拿叫 KK 唱歌喎。KK 便清唱《月亮代表我的心》和《紅日》,他都唱得幾好呀。不過我好想聽佢唱o個首《430 穿梭機 》主題曲呢!

KK 唱完歌後,睇波 show 正式開始。我同埋另外三位同行的朋友都支持車路士嬴波,自然一齊為車路士打氣啦,而在場的車仔 fans 似乎稍比利記 fans 多一點。當車仔的杜奧巴入波既時候,所有在場的車仔 fans 都一齊 Yeah!而在比賽末段,車仔俾利記狂攻,我地大家的心情都十分緊張,有些人仲嗌「頂住、頂住!」,好有一種同甘共苦的感覺。

除左睇波外,當然唔少得主持和觀眾玩遊戲及派禮物的時間啦。有時主持會送錢俾觀眾,有時送月餅。以下係幾張主持們與眾同樂的照片︰

Picture

Picture
觀眾首先轉幸運輪,轉到哪一格便係他有機會得到的獎金,不過觀眾在拿獎金之前,主持會腳踏蹺蹺板,那麼在蹺蹺板的另一邊的月餅便會拋向觀眾,觀眾要用身體或口接到月餅,否則便無法得到獎金,而只能獲得安慰獎月餅一盒。

Picture
我的月餅是最高!觀眾要限時把月餅砌高。不過 KK 同埋阿占好衰既,觀眾辛辛苦苦砌好月餅,佢地又走去整冧佢!

Picture
抽獎時間到!估中邊隊勝出者才有份被抽出。

Picture
鬥長氣比賽。邊位參賽者把今季球彩台的口號︰「球彩台,同你最 friend,Yeah~!」拉到最長,便是勝利者。圖中穿星星 t-shirt 的男孩便是該遊戲的勝利者。

玩完鬥長氣比賽後,是晚睇波大聯盟便以一眾歡笑聲中結束。希望球彩台將來會舉辦多些類似的睇波活動啦!

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()