(抄自我的 plurk message)

有條友在 Facebook search 到我, 我仲以為佢都係玩 Restaurant City, 所以我 add 左佢諗住拿材料 (後來卻發現他並沒有玩 Restaurant City)。之後佢就在 Facebook 和我 say hi, 仲問我記唔記得佢係邊個...=.=

我答我唔記得佢係邊個...

佢就話佢係我舊同事喎, 仲講得出我舊公司個名, 同埋佢之前在某 dept. 既...

不過我真係唔記得, 我係咪認識過呢個「舊同事」喎... 我連佢個名都無乜印象。(可能我舊公司多人得濟, 邊記得咁多人名?)

(呢個「舊同事」是我三四年前待過的公司所認識 (?) 的,雖然我在那公司共做了三年,不過我們的位置相距甚遠,印象中我和他也沒有怎麼交流過...)


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()