小妹的格仔簿唔覺唔覺已經寫左四個多月了,雖然仲未算熱鬧,不過呢度多左幾位常客喎,嘻嘻。係呢度首先借用科蘭的 slogan︰「你的回覆就是我的力量。」仲有多謝晒所有留過言的網友啦,好似小害、Ian、科蘭、blue、W、Johnny、Gary、yan、poonwinghang、Jan...... (如果數漏左你唔好意思),如果呢度無人留言,我真係會以為呢度無人黎睇呀,可能我捱唔夠三個月便唔再寫 blog 了。當然我都好多謝所有睇過呢個 blog 的讀者啊!Nice to meet you all!

為左表示對大家的謝意,小妹一直都預備緊一些小禮物送俾大家。可惜由於俗務纏身,原定的 podcasting 聖誕祝福無法完成,咁我唯有送上自家拍攝的聖誕裝飾俾大家欣賞,希望你地鍾意啦。

Picture

Picture

Picture

Picture

仲有更多相片請去呢度睇。

等我去完旅行返黎,便跟大家分享我的遊記,同埋繼續講下波、講下廢話啦。

最後祝大家 Merry Christmas~ Happy New Year~~ ^o^


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()