close

難得有一日公共假期,咁我就 update 下格仔簿先。

我支 Covermark 粉底終於都用完了,咁我就可以有藉口試新粉底了。今次買 Armami 還是 Ex:Beaute 好呢?聽講呢兩隻粉底都好好用喎。

我有 d 同事都岩岩走埋 lu,仲食左個好肥美的肥雞餐。我都好想快 d 食肥雞餐呀,我好肚餓呀,因為我想做 MTS (一個收細面上凹凸洞的療程),不過做一次 MTS 都至少要 $3000,好貴呀,仲要係做幾次先會有改善架。

其實上個月,我為了參加某徵文比賽,所以咪唔得閒貼文囉。可是我個腦同埋肩膀又唔爭氣,除左靈感不足之外,右肩成日都好痛,所以最後都係寫唔切。

過埋今日的公共假期後,大家要等到九月尾先再放公共假期了(中秋節翌日)。不過對於我黎講,呢 d 人月兩團圓的日子,無假放仲好,講真我放假咪又係同平時一樣,而人地個個都係同伴侶一齊過架啦。

其實識一個鍾意睇波的人唔難,識一個肯陪我食飯既人難,識一個合得來又有共同人生目標的人很難,識一個願意愛我一生一世的人係非常難。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()