我今年都用緊幾隻不同牌子的防曬試用裝,發覺有部分質地都比較厚身,或者有些比較薄身的,但如果去買貨裝既話卻嫌貴唔想買,所以近期凡是有防曬試用都仆倒去報名架喇...話說咁多隻防晒試用我都無份,但終於都俾我抽到喇~

就係近期經常在電視廣告見到的 「Pond's 旁氏無暇透白系列明效透白防曬乳液」。所以真係好多謝 theZtyle x Pond's 俾我試用的機會。


咁我簡介下 Pond's 「明效透白防曬乳液」的資料先:
蘊含 VAO-B 無暇白晳複合因子 - 維他命 B3、維他命 E、尿囊素及遮暇微粒,專為亞洲人肌膚研發。
防曬指數:SPF 15/PA++

雖然價錢都幾平易近人 ($9x / 75ml),不過睇成份,似乎一點都不馬虎。(其實個 d 成份係乜野,我都唔識...)


採用泵的設計,使用份量易控制。


唔好講咁多,試下質地先...
唧出黎時以為有點杰,但一推開時,發覺原來是粉紅色乳液狀,都幾易推喎,而且都幾清爽唔笠。推開後,皮膚色澤都很自然而有一點亮白效果。




搽左上面,都唔覺得焗。幾好!又唔會好似某牌子的有色防曬 base 咁成塊面變左色,又或者搽完好似戴左面具咁,good。搽左幾個鐘,都無流白汗的清況,又都幾好喎。

但,呢隻防曬好似係無控油功效的,咁我呢張油面在幾個鐘後都會出一點油,就好似平時出油的情況咁,沒有比平常多。不過,我連續用左幾日,都無出暗瘡,都算不錯了。

我試過在屋企用,搽完爽膚水後便搽呢隻防曬,之前沒有塗任何乳液或水份精華,在無開冷氣的情況下又唔覺皮膚乾。不過如果返 office 有冷氣的地方,唔搽一層保濕乳液既話,下午就覺有少少乾。(我係混合性偏油但缺水的皮膚,如果用到 Pond's 的透白防曬日霜又驚笠喎。)

至於美白效果呢... 我只係用左幾日,暫時未睇到明顯效果,美白既野,還需要使用長時間才看到效果呢。
但係呢...得 SPF 15/PA++,在夏天夠用嗎?

咁我又睇到包裝盒上的溫馨提示如下:
- 請於出門前塗抹
- 建議每隔2-3小時補抹
- 上午十時至下午三時間紫外線較強,請盡量避免外出
- 請使用帽子、陽傘及防曬衣物等幫助防曬

咁我又再上網搵下有關防晒的資料:

(from Marjory Tam 譚景欣,註冊藥劑師's blog at BE)

SPF為防禦UVB的能力,比起未使用防曬品,可將皮膚被曬傷(當肌膚開始出現紅腫,刺痛)的時間延緩好幾倍。一般來說,一個亞洲成年人在未有使用任何防曬品的狀態,於夏日陽光下曝曬約20分鐘後會開始出現曬傷的徵狀,但如果塗抺了SPF15的防曬品,在陽光下曝曬的時間則可以延長至20分鐘的15倍, 即延緩300分鐘(5小時)之後才會出現曬傷的情況。

而PA為阻斷UVA的能力,預防曬黑。PA值分 "+" - "+++" 3個階段。1個"+"代表有效,2個代表很有效,而3個則是非常有效的意思。PA值標示得比較簡單,是由於UVA對肌膚的影響,並不像UVB一樣會立刻清楚的呈現在外觀上,造成檢測上的困難。通常皮膚被UVB照射後1-2小時內會出現曬紅,然而UVA令皮膚出現曬黑郤要花幾天時間。

(from she.com)

SPF數值和防曬效能不成正比

首先,SPF數值倍增不等於防曬效能倍增。例如SPF30的防曬能力不等於SPF15的兩倍,只是多出4%而已;SPF30至SPF60之間的防曬效能亦非常接近。

外電引述,法國紐卡素醫院藥物物理部專家狄菲表示,全球製造商在測試太陽油的防曬系數時,都以每平方厘米皮膚塗上2毫克太陽油為標準,但一般人塗太陽油只塗0.5-1.5毫克,實際的防曬能力只得三分之一至二分之一而已。狄菲認為,很多人因這誤解而曝曬過長時間,反而增加患上皮膚癌的機會。故他建議防曬系數應為曬太陽時數乘以10,例如打算曬2小時的,應用防曬系數20的太陽油;此外日光浴者亦應選防曬系數較高的太陽油。


咁以我推斷,如果係一般坐 office 又不需要長時間在戶外的話,SPF 15/PA +++ 都應該足夠。

其實呢,話要每隔2-3小時補抹都有道理既,事關塊面出下油出下汗,面上的防曬都會甩啦...

但係,呢支野都唔算細支,攜帶不太方便。講真如果要我放在手袋又唔想喎。而且,返工咁忙,邊度咁得閒記得隔2-3小時去補抹防曬喎?另外去行街 shopping 都更加唔會記得定時定候補防曬啦。

雖然呢支防曬乳液要同夏天的陽光玩遊戲既話係唔夠,不過我諗我都會在陰天,冬天,或者假期整日唔出街時使用。

如果 SPF 值可以再高一點,PA 值再多一個 + 便更好了,在夏天陽光充沛的日子便更放心使用呢。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()