話說上星期四的下午,跟我司一直合作無間的 Vendor,從東莞運送了許多許多新鮮的荔枝到我司,並且每位同事都各分到一大袋荔枝。

d 荔枝真係好甜好好味,但我只吃了一粒。點解?因為驚食得多濕熱囉!還有我老媽都唔食荔枝既!今次被迫收下咁重咁大袋荔枝,真係煩死人!

荔枝問:「邊個肯收留我呀?我地好靚架,但無人肯食我地呀,嗚嗚......!」

話說星期四晚上放工前,我故意把整袋荔枝都放在桌上,諗住路過的同事會偷偷地幫我手食晒佢,點知翌早我發現櫃桶裡竟然放了一整袋荔枝,原來係我阿姐好心地把其放在櫃桶,因為在晚上,公司會有老鼠出現並且吃掉所有食物!

咁於是,我在星期五中午拿拿臨發 Facebook / Plurk messages,問各位友好誰想食荔枝,結果有 7 個人覆我,但可惜當中只有一個 confirmed 話要荔枝的,那個偉大的人就係格.仔.簿的其中一個常客 - 港男大力

真係唔該晒你呢大力!^3^

-------------
都係時候玩下估估樂了。
各位估下呢篇文所講那袋荔枝,總共有幾多粒?


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()