阿仙奴開 league 後的表現無疑令人失望。他們分別以 1:1 媾和阿士東維拉,及作客 0:1 敗給曼城。

睇見呢兩場波阿仙奴的進攻,發覺中前場好想組織一些漂亮的攻勢,好多時亨利在禁區帶住個波,他都唔會直接起腳,而係交波俾雲佩斯,艾迪巴約等去埋門,似乎亨利開始轉型,做一個在中前場「分波」的角色。不過希比,路斯基,扭到入小禁區又唔肯起腳,跟住俾人搶左個波。

亨利近期狀態低沉入唔到波,同埋阿仙奴近期黑仔,射親門都中柱,都係令球隊嬴唔到波的原因之一。不過阿仙奴近期的進攻過於迂迴,想將個波搓到最華麗才肯起腳,可是呢個時候已經俾對方的後防睇通條路,而成功把皮球搶去,導致阿仙奴無法入波。阿仙奴在進攻上太過追求完美,也許是阿仙奴今年既缺點。

當年令我傾心的阿仙奴水銀潟地的足球去了哪兒呢?我諗過如果當 fit 的龍格堡,皮利斯,柏金,雷耶斯都在陣的話,做出同樣的組織便會入球。時移世易,除了要給予時間阿仙奴一班小將去磨練之外,我想他們有必要踢得直接點了。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()