果然是勞動節,這個週末真忙碌!

這天早上,我預約了 Giorgio Armani 的 Smoky Eyes Design Service (這個嘛,我決定另出一文再詳述,實行呃多篇文咁話)。然後便是在 Facess 和 The Gateway 換了幾件 samples。

Barbie 甲油,看起來是半透明紅色。我還順手登記成為 Barbie 的會員。

YSL 粉底液。(數日後我用了,覺得還不錯,頗為持久)

MENARD 爽膚水。

Chanel 四色唇彩。

la prairie Cellular Cream Platinum Rare。(Counter 的 sales 都幾無禮貎)

還有就是約了 Bowie 交收「心型皮膚測試機」,她又 nice 又靚女,嘻嘻。另外呢次係我第一次 join 團購呢。呢個皮膚測試機,話說我仲未得閒研究住...

既然去得 Giorgio Armani,點少得大敗一場呢?我買了 luminous silk foundation、UV master premier SPF 40 / PA +++、另外還附送一支 30ml 的 crema nera 卸妝膏和一個黑色化妝裝,盛惠 $770。

下午學校沒有因為公共假期而休息,仍然要上我的日文課。(嗚嗚)

晚上仍然是做兼職,直踩到翌早清晨才休息。(累到爆...)

但我的其中一個兼職同事,介紹左呢隻白咖啡俾我,我覺得好好飲,她還幫我買左一大包 (一大包入面有 12 份獨立包裝),她話而家做緊特價,賣 $17 咋。但我唔知在邊度可以買到,我都係托那同事幫我買的。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()