《無聊隨筆》呢個專欄首先同大家拜個肥豬年先,恭喜恭喜!

嘩~~ 乜 now 除o左來季播英超,仲要播埋 J-League 同埋部分意甲o添!有線好似話會播多三季德甲西甲,唔知 now 仲會唔會拿埋呢?

講真 now 有 d 講波佬好唔掂呀,有時連球員名都講錯。

唔知道我可唔可以向有線申請,剩係睇娛樂台、足球台同埋球彩台呢?而家我要俾 $199 一個月o架~~嗚嗚~~我張 contract 好似仲有大半年o添o架......

=================
自從戒賭以後,發覺真係得閒o左好多!
唔覺唔覺由年初一至年初三,我一共訓左超過 40 小時。
不過我 harddisk 的足球賽事存貨,到而家睇都未睇過,可能到o左我放下一次悠長假期先至去清理囉!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()