點解自從那個所謂的人口統計公佈以後,唔只係 forum 的一眾男士們成日咁講,而家連 bloggers 都講埋晒同一樣野,不外乎而家女多男少,又話叫 d 未婚的女士們不要「向上望」。

如果未婚女士們就算「向平望」或者「向下望」,那會保証我們便會得到幸福嗎?

其實邊度關乜野向邊度望事?女人只會和令自己有 feel 的男人拍拖,唔理佢有無錢、有無學歷、或者佢已經有老婆......不過,最終我們身邊的老公,雖然唔一定係自己一生中最愛, 不過在我地結婚那個 moment,那個男人應該可以同自己溝通到,而他們已經答應跟我們共渡一生一世的人。

講真女人的要求好簡單者,最重要的大家係咪真心相愛o者?就算有個擁有博士學歷,身家千萬的太子爺CEO 黎追我地,我o地唔愛他,就點都唔會和他一起呢!

女人話呢個男人唔好,那個男人又點點點......其實係對佢地無 feel 的藉口罷了。

如果我地搵唔到情投意合的另一半,咁我地只好繼續單身囉;或者單身也只是命運的恩賜/作弄罷了。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bel Bel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()